برند سازی شخصیت

برندسازی شخصیت یا پرسونال برندینگ فرایندی است که توسط آن، افراد و تخصص‌شان مثل برندهای تجاری علامت‌گذاری می‌شوند. در واقع، پرسونال برندینگ به مجموعه رفتارها، علایق، سلیقه، باورها و ارزش‌های شما از دید دیگران گفته می‌شود. نقطه تمایز بین شما و دیگران، برند شماست. مردم درباره شما می‌بینند و می‌شنوند و شما نیز باید بتوانید آن شخصی را که می خواهید مردم از شما ببینند به نمایش بگذارید؛ می‌توانید دست روی دست بگذارید و اجازه دهید برند شخصی شما به هرکجا که می‌خواهد برود و می‌توانید همین حالا دست به کار شوید و برند شخصیتان را خودتان بسازید. همه‌ی ما باید به دنبال یک پرسونال برند مناسب از خودمان باشیم.
برند شخصی شما بر محبوبیت شما می‌افزاید و فرصت‌هایی ناب را به شما هدیه می‌دهد تا به اثرگذاری مثبت در جامعه‌ای با وسعت عظیم دست پیدا کنید. هرچه برند شخصی شما قوی‌تر و قدرتمندتر باشد، تریبون شما خوش‌صداتر و رساتر خواهد بود.
ما از شهرت صحبت نمی‌کنیم، بلکه اشاره‌ مان به محبوبیت و مقبولیت عمومی است، یعنی چیزی که با یک برنامه‌ برند سازی شخصی اصولی به دنبال آن می‌باشیم و این یعنی برندینگ شخصی نه به معنای شهرت، بلکه به معنای تاثیرگذاری شما روی کسانی است که جامعه هدف شما هستند.
در واقع برند شخصی نشان می دهد که شما چه کسی هستید، چه کار می کنید و چه چیز متفاوتی در شما وجود دارد یا چگونه برای بازار هدفتان ارزش آفرینی می کنید و هرکسی، خواه ناخواه، دارای یک برند شخصی است.
دوست دارید شما را به چه چیز بشناسند؟ اولین ویژگی که با شنیدن اسمتان می خواهید به ذهن افراد برسد، کدام است؟ هدف باید این باشد که آن برند طوری طراحی شود که تاثیری واضح در مورد شما و کارتان ایجاد کند، چه شما صاحب کسب و کاری کوچک باشید، یا یک کارآفرین و یا مالک یک هولدینگ.
در ابتدا شما باید خود، آنچه را که برای شما اهمیت دارد و آنچه که شما را منحصر به فرد می سازد را تعریف کرده و سپس برند خود را گردآگرد آن سری ارزش هایی که تعریف کرده اید بسازید. باید بدانید که چه تفاوت هایی با رقبایتان دارید و روی آن ها کار کنید و به عبارت ساده تر باید مزیت های رقابتی خود را خیلی روشن و قابل فهم بیان کنید.
داشتن یک برند شخصی قدرتمند باعث شنیده‌ شدن و انعکاس صدا و نظرات ارزشمند شما در جامعه خواهد بود. دیگران مطالب و توصیه‌های شما را با یکدیگر به اشتراک خواهند گذاشت و در مورد راهکارهایی که شما با آنها در میان گذاشته‌اید به صحبت خواهند نشست.
الزامات برند سازی شخصی
1- قادر به اقناع مخاطب باشد.
2- دارای اصالت، شناخته شده و مقبول باشد.
3- پایدار بوده و قابل تکرار باشد.
مزایای برند سازی شخصیت
1- برند به شما اعتبار می دهد و این شما هستید که اعتبار برندتان را تضمین می‌کنید. داشتن پرسونال برند به خصوص در فضای مجازی یکی از مؤثرترین راه‌ها برای جبران کمبود تجربه در حوزه کسب ‌و ‌کار است و باید تلاش کنید خودتان را به‌ عنوان یک رهبر سرسخت نشان دهید.
2- ساختن یک پرسونال برند باعث به ‌وجود آمدن یک شبکه‌ی قوی خواهد شد و شما می توانید ارتباطات جدید و مناسبی را ایجاد کنید و در مواقع لازم از مزیت های این ارتباطات بهره مند شوید. این شبکه قوی باعث می شود شما شناخته شده تر شوید و افراد متخصص حوزه خودتان را بهتر بشناسید و با آنها ملاقات کنید.
3- داشتن پرسونال برند برایتان امنیت را به همراه خواهد داشت. در دنیایی که همه‌ چیز با سرعت در حال تغییر است و هیچ جایگاهی از امنیت کامل برخوردار نیست، داشتن یک پرسونال برند تاثیرگذار به شما اطمینان می‌دهد که جایگاه مورد‌علاقه‌تان همیشه در دسترس شماست.


خدمات ما
راه حل پیشنهادی و انحصاری ما با توجه به ویژگی ها و مزیت های متمایز شما می تواند خدمتی باشد ماندگار تا شما را آنگونه که می پسندید، بشناسند.

 

لطفا در صورت تمایل جهت هم اندیشی در خصوص فعالیت های رسانه ای، از اینجا وارد لیست زمان های مشاوره شده و یک وقت 30 دقیقه ای برای مشاوره اولیه رزرو نمایید و یا در ساعات اداری با شماره تلفن 02188515150 تماس حاصل نمایید.


جهت دریافت فایل اینجا را کلیک کنید